Veelgestelde vragen

Vind snel een antwoord op je vraag via een van onderstaande informatiepagina’s.

Bestellen en betalen

Verzending

Retourneren

Heb je een andere vraag? Hieronder vind je onze veelgestelde vragen.

Er is een verkeerd maandbedrag geïncasseerd

Klopt je maandelijkse incasso niet? Stuur dan even een e-mail naar debiteuren@club9-sleepservice.nl

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Afhankelijk van het product wat besteld is, wordt hier het juiste transport voor gekozen. Bij onze boxsprings gebeurd dit via een van onze grotere transporteurs. Bij onze matrassen, losse toppers en kussens gaat dit via een pakketdienst. Al onze matrassen, toppers en kussens zitten gecomprimeerd en in een doos verpakt. Hierbij kan je je product ontdoen van de plastic, waarna het zich volzuigt met lucht. Na ongeveer 8 uur is het volgezogen, waarbij je er in de tussentijd wel al op kan slapen.

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

Klik op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken. Probeer daarna nogmaals in te loggen.
Kun je dan nog steeds niet inloggen? Stuur ons dan een e-mail via support@club9-sleepservice.nl

Wat kost een abonnement bij Club 9?

Eenpersoons matras = € 9,99 per maand voor een periode van 60 maanden.
Tweepersoons matras = € 20,09 per maand voor een periode van 60 maanden.

Boxspring Classic = € 31,09 per maand per maand voor een periode van 60 maanden.
Boxspring Deluxe = € 36,09 per maand per maand voor een periode van 60 maanden.

Tweepersoons Topper = € 8,09 per maand voor een periode van 60 maanden.

Hoofdkussen = € 3,09 per maand per maand voor een periode van 36 maanden.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Wat kosten de producten als ik ze wil kopen?

Eenpersoonsmatras = € 599,40
Tweepersoonsmatras = € 1.205,40

Boxspring Classic = € 1.865,40
Boxspring Deluxe = € 2.165,40

Tweepersoons Topper = € 485,40

Hoofdkussen = € 111,24

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Welke maten kan ik bestellen?

Eenpersoons matras:
– 70-200
– 70-210

– 80-200
– 80-210

– 90-200
– 90-210

Tweepersoons matras:
– 140-200
– 140-210

– 160-200
– 160-210

– 180-200
– 180-210

– 200-200

Tweepersoons Topper:
– 140-200
– 160-200
– 180-200
– 140-210
– 160-210
– 180-210

Boxspring Classic:
– 140-200
– 160-200
– 180-200

Boxspring Deluxe:
– 140-200
– 160-200
– 180-200

Wanneer heb ik weer recht op een nieuw matras?

Wanneer je een matras abonnement hebt bij Club 9 kun je 5 jaar lang goed slapen. Wij komen na 5 jaar het oude Club 9 matras ophalen en brengen dan een fris nieuw matras mee, zodat jij je bed niet uit hoeft (oké, vijf minuten dan, om het matras om te wisselen).

Wat als het matras niet lekker ligt?

Je mag tussen de eerste 30 – 100 dagen één keer aanmelden voor een wissel in hardheid. Wij sturen dan de gewenste toplaag naar je toe die je vervolgens zelf in je matras kunt verwisselen met de andere toplaag.

Mag ik mijn abonnement tussentijds beëindigen?

Tijdens de eerste 100 nachten proefslapen kan het matras abonnement kosteloos opgezegd worden.
Daarna kan het matras abonnement tussentijds beëindigd worden binnen de eerste 2,5 jaar van de totale looptijd van 5 jaar. Dit houdt in dat je eenmalig € 300,- euro betaalt (aanvullend op de reeds betaalde maandelijkse incasso) en wij het matras weer op komen halen.
Na 2,5 jaar kun je niet meer opzeggen tot het abonnement bij 5 jaar is afgelopen. Wanneer je niet hebt opgezegd wordt het automatisch verlengd voor vijf jaar.
Een boxspring abonnement is uitgesloten van proefslapen en kan niet tussentijds beëindigd worden.

Het 100 nachten proefslapen doet geen afbreuk aan het wettelijke herroepingsrecht.

Wat is de opzegtermijn als ik het abonnement wil stoppen aan het einde van de huurovereenkomst van vijf jaar?

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Om snel een antwoord te krijgen kun je ons een Whatsapp sturen door hier te klikken of stuur een e-mail via support@club9-sleepservice.nl.

Je kunt ons ook telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 en 20:00 op 085 016 17 89.

Waarom word ik geen eigenaar van het matras? Ik heb het toch gekocht na 5 jaar?

Wanneer je een huurovereenkomst hebt met Club 9 dan mag je gebruikmaken van het product, maar wordt het niet afbetaalt. Zo ontzorgen wij jou van alles voor een vast bedrag per maand.

Let op! Je ontvangt natuurlijk altijd een nieuw matras.

Recyclen jullie de matrassen?

Ons streven is om het complete matras te recyclen. Op dit moment zijn we met diverse proeven bezig t.b.v. een natuurlijke afbraak van de verschillende materialen in onze matrassen. Het matras wordt niet opnieuw gebruikt als matras. Als lid ontvang je dus altijd een fris nieuw matras.

Retourmatrassen die geretourneerd zijn binnen de eerste 100 dagen en dus nog van goede kwaliteit zijn, worden gedoneerd aan verschillende goede doelen. Lees hier meer over onze donatie aan Netherlands for Ukraine, Stichting van het Kind, Stichting Quiet en Clothing4U.

Mag mijn matras versleten zijn als het ingeleverd moet gaan worden?

Het matras zal gebruikerssporen hebben na een periode van 5 jaar. Dit is geen probleem.

Lees de Algemene Voorwaarden voor meer informatie over normale slijtage.

Hoe wijzig ik mijn (persoons)gegevens?

Je kunt je (persoons)gegevens wijzigen in jouw Mijn Club 9 account. Wil je het rekeningnummer van je abonnement wijzigen? Stuur het oude en nieuwe rekeningnummer samen met je voor- en achternaam van beide rekeningen per e-mail naar support@club9-sleepservice.nl.

Kan ik een hoofdkussen retour sturen?

Anders dan onze matrassen kunnen wij onze kussens niet kosteloos op komen halen. Ons kussen mag je zelf retour sturen voorzien van een retour-label. Let op: wanneer je het kussen retour stuurt ontvang je, de tot dan toe betaalde, maandelijkse kosten niet terug en zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Zodra wij het kussen ontvangen hebben, wordt je kussen abonnement direct stop gezet. Er worden vanaf dat moment dan geen maandelijkse kosten meer geïncasseerd voor dit kussen.

Vraag hier je retourformulier aan.

Let op: Wanneer je de topper retour stuurt zonder ons retourformulier, kunnen wij niet achterhalen wie de afzender was en kunnen we je abonnement niet stopzetten.

Kan ik een Topper retour sturen?

Wanneer je een topper abonnement aangaat (of hebt gekozen voor de koop van een topper) heb je de mogelijkheid om de eerste 100 nachten proef te slapen.

Om je lichaam de tijd te geven om te wennen aan de nieuwe topper, kun je een eventuele retour aanvragen ná de eerste 30 nachten. Wanneer wij, na retourontvangst, het abonnement stop hebben gezet, storten we de al betaalde periodes terug op je rekening en bij koop betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.

Anders dan onze matrassen kunnen wij, net zoals bij ons kussen, de topper niet kosteloos op komen halen.

Vraag hier je retourformulier aan.

Let op: Wanneer je de topper retour stuurt zonder ons retourformulier, kunnen wij niet achterhalen wie de afzender was en kunnen we je abonnement niet stopzetten.

Kan ik ook in één keer betalen in plaats van in termijnen?

Bij Club 9 geloven we in een circulaire economie. Voor een vast bedrag per maand zorgen wij ervoor dat jij lekker kunt slapen. Wanneer de producten aan vervanging toe zijn (de looptijd van elk product), komen wij ze vervangen voor een nieuwe en verwerken we de oude (Club 9) producten. Onze ambitie is 100% recycling.

Het is eventueel mogelijk om de producten van Club 9 te kopen. Je wordt dan eigenaar van de producten. Ons advies is om na 5 jaar een matras te vervangen en door ons te laten verwerken.

Hoe werkt dat nu precies, dat 100 nachten proefslapen?

Wanneer je een matras abonnement aangaat (of hebt gekozen voor de koop van een matras) heb je de mogelijkheid om de eerste 100 nachten proef te slapen. Zo weet je zeker of het Club 9 matras bij je past. Binnen deze periode mag je het matras abonnement gratis opzeggen en komen we het matras zonder bijkomende kosten bij je ophalen.

Het 100 nachten proefslapen doet geen afbreuk aan het wettelijke herroepingsrecht.

Kan het Club 9 matras een maximum gewicht dragen?

Onze matrassen kunnen een maximum gewicht dragen van 125 kg per persoon.

Hoe kan ik het Club 9 matras binnen de 100 nachten proefslapen terugsturen?

Je kunt je matras abonnement opzeggen door het retour-formulier in te vullen. Zodra het matras is opgehaald en terug is gekomen in ons magazijn, wordt het abonnement stopgezet en ontvang je een bevestiging per e-mail.

Is er sprake van een BKR registratie bij afsluiten van een abonnement?

Nee, er is geen sprake van een BKR registratie. Een abonnement van Club 9 is namelijk geen lening of afbetaling.

Wat is de standaard levertijd?

Al onze producten worden binnen twee werkdagen na het plaatsen van de bestelling verstuurd. Wij houden de besteldag + 2 werkdagen aan. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00, met uitzondering van nationale feestdagen.

Lees hier meer informatie over de verzending.

Wat doet Club 9 met mijn oude matras?

Oude matrassen die niet van Club 9 zijn kunnen wij helaas niet meenemen. Het Club 9 matras wat wij na 5 jaar komen vervangen voor een nieuw Club 9 matras, als je je abonnement verlengd, zullen wij wel meenemen en verwerken.

Wat moet ik doen als de boxspring of het matras niet door mijn trapgat past?

Wanneer op het moment van bezorgen de boxspring of het matras niet door het trapgat past of er andere bijzondere omstandigheden zijn waardoor het niet geïnstalleerd kan worden op de plek die jij in gedachte hebt, is het mogelijk dat we genoodzaakt zijn om de bestelling mee terug te nemen en te annuleren. We adviseren om eerst je trapgat op te meten. De breedste maat is van ons hoofdbord, de hoogte is namelijk 110cm en deze dient door je trapgat te passen. Je hebt ruim tien centimeter extra nodig om een meubelstuk door een deur, trapgat of in de lift te krijgen. Moet je een hoek om? Reken nog wat extra ruimte en houd ook altijd rekening met trapleuningen en deurposten.

Breng ons tenminste twee werkdagen vóór de afgesproken datum van levering op de hoogte wanneer er moeilijkheden zullen zijn met betrekking tot het bereiken van de woning en/of slaapkamer, ook wanneer je verhinderd bent en de levering niet kan plaatsvinden op de afgesproken datum.

Lees meer hierover in de Algemene Voorwaarden.

Ik heb een klacht, wat nu?

Heb je een klacht over onze producten of onze service? Dat is uiteraard vervelend. Om een klacht in te dienen kun je contact met ons opnemen door te mailen naar support@club9-sleepservice.nl. Voeg waar nodig foto’s en/video’s toe. Binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat is de garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie over onze garantievoorwaarden.